Andra inlägget idaah :) <3

 ChaChaaw läsarna.

ja nu har jag precis fixat färdigt med mina naglar.
dom vart inga bra för när jag skulle måla dom me genomskinligt (?) nagelack så kom jag på att jag bara skulle fila dom och inte klippa dom !
jag e så jävla smart nooot.
ja så dt är drf jag nt tog ngn bild för det vart ffult som fan .
sorry men jag vart nt nöjd med mina naglar.
men men.
under tiden jag har inte bloggat har varit otrolig kul , tråkig , jobbig som fan ibland.
men men.
nu ska jag försöka orka börja blogga igen , jag kan nte lova.
men nu ska jag klä på mejj sen ska jag kanske ut och cykla (?) ett tag.
om det går att pumpa den och hoppas att det nt är punktering (?) .
men men.
skriver ett inlägg senare.
och det kanske blir bilder med då.
puss puss
//

E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0