ChellyDenBäste här hos mejj (: <3

Cha cha

just nu sitter jag oh chelly och chillar .
vi har precis typ försök göra en egen header till våran blogg men det fuckar sejj "/ <3
lr jag vet inte hur man lägger in bilder t headern "/
så min bv Linn som bloggade igår ska få göra våran header :) <3
så vi ska typ baah chilla nu.
vi äe galna av flum ;D
vi har så jävla kul
ALLE SKALLE NEGER BALLE adda hans msn [email protected].
ADDA ADDA ADDA !!!!!!!!!!
han e äcklig ful jävla blatte ^^
 men men ,
vi nås på telen 0739263615 ck ofc !! <33
skype erikanylund2
fejjan Erika Busiigaste Nylund
aa
men jag kmr me ett inlägg sen.
juste våran blogg heter www.systrarnafjortis.blogg.se .
BESÖK :D
men nu ska gå och baka ksk.
vi kmr in me massor av bilder snart :D


Kommentarer
Postat av: älsklingen

jag tycker headern till bloggen blev perfekt och du har gjort det superbra <3

kommer finnas för dig dag som natt och natt som dag

2010-04-27 @ 15:17:16
Postat av: Erika

Älskling det är nt jag som har gjort headern .

dt var Linn som gjorde dt ^^

2010-04-27 @ 15:20:38
URL: http://kittyofsweden.blogg.se/
Postat av: kristoffer

Fyfan vad ful du är! du borde ha en påse på huvodet så man slipper se din fula feja! asså ingen kommer fan vilja ha dej, du är lika ful som en ... nej just det det finns igen fulare än dej, HAHAH! fyfan.. du har ´för fan dubbel haka på ena bilden där uppe, har du ätit för mycket godis hemma eller? HAHAHAHAH! du kommer för fan dö ensam och oskuld!

2010-04-28 @ 10:24:25
Postat av: Rasafageln // Gizzy

Varför är alla taskiga mot henne! Sluta vara så idiotiska idioter! Jävla miffoungar... låt dom vara, om ni har nått dumt och säga skriv inte det!! Ni visar bara hur barnsliga ni är! // Gizzy :(O)

2010-04-28 @ 21:20:45
URL: http://rasafageln.blogg.se/
Postat av: Kristoffer

vadå vi hjälper ju henne att inse att hon har dubbel haka och allt ;)

2010-04-29 @ 20:24:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0