Förlåt för dålig upptatering :/ ..


hheej (: <3

jag sa ju att jag skulle skriva under den tiden jag inte har varit ine och bloggat men jag han inte :/
sorry <333 '
jag har ite gjort så värst mkt under den tiden jag inte har bloggat.
jag ska börja med fråge stunder oh så .
tänkte ta den första imorgon lr vad tkr ni ?'
just nu sitter jag och bloggar och tittar på elefant prinsessan tror jag den heter.
den e sjuuukt bra iaf.



 SKOLAN :

ja idag har skolan varit skiit dålig.
började med att jag kom nästan för sent utan min gympa påse (y'
det var nt så jätte bra .
men men.
sen va det matte från 08:30 t 09:00 ca sen fick man ha svenska t 09:30 lr tvärt om.
jag går ju i liten klass det är därför.
sen va det RAST :D
rasten va typ skiit tråkig :( , för Carro va ine fast ALLA var tvungna att gå ut :/
men men...
sen va det historia :D
jag började med typ bok som ska handla om andra världs kriget :) <3
sen lunch , världens äckligaste lunch.
pasta som var typ okokta ;s var as äckligt iaf sen köttfär sås som va helt äcklig såg ut som en stor klump ;s
sen rast igen :)
då va jag me Chelly och snacka lite :)
så vi kanske skulle va idag , men hon kom på att hon hade dans.
så vi ska va imorrn *LÄÄNGTAR* då ska vi göra en egen blogg tsm.
jag vet nt än vad den ska heta men vi får se ;) <3
men nu är jag jätte hungrig .
får mat snart iaf :) <3
just nu sitter jag och pratar i telen.
men jag bloggar sen imorgon.
puzz
/
E'



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0