Ny design :)<3333333333



Cha cha bloggen.

jah som ni ser så är det ny blogg design :)
tack Linn bästavän som gjorde den.
läs hennes blogg också www.cheeckout.blogg.se.
asso hon e helt änkelt bäst.
men men <3
jag älskar dejj Linn<3
men aja det var nt det som jag skulle blogga om.
igår så bakade jag 116 kanel bullar med min mormor xPP .
trööökiigt som fan men ändå kuliigt.
för min mamma fyller år idaah :D <3.
grattis mamma hihi(a)
jesper e player ;oo
jonte e otrogen ;oo
båda har inge liv har jag määrkt ^^
båda e idioter.
men men...
just nu sitter jag och dunkar sebastian krantz music.
jag har han som vän på fejjan ;D <333
men men.
förlåt för inget inlägg senare igår.
men men.
emh , idah har det typ intää hänt så mke lr rättare sagt ingäät.
chill baah.
påsklov äntligen osså.
gryymt chill assow.
men men.
pallar inget asso.
det e heeelt sjuukt tråkigt.
men men.
jag vill ha SOL nu.


juste .
jag satt ute på www.ellos.se och kolla runt lite.
jag hittade gryymt snygga tunnikor (?)
asso.
här får ni dom på bild:


den va rätt så snygg ^^




jag vill ha den bikini bh:t osså.
jag älskar rosa ^^ <3
hihi.
men men.
nu ska jag fortkätta dunka music.
ha det bääässt.
komentera mke osså .
Puss
//
E


 


Kommentarer
Postat av: Linn

Du är bäst Erika :D <33

Va bra att du gillar designen ;)



Och Grattis till din mamma :D

2010-04-05 @ 15:05:08
URL: http://cheeckout.blogg.se/
Postat av: Erica

du e bäst linn.

tack så hemst mke.

ja hon tackar så mke ;D <3

2010-04-05 @ 21:20:48
URL: http://kittyofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0