Uppehåll ett tag :/ .....

Chacha bloggen !

andra inlägget idag.
men jag har suttit och funderat på om jag ska göra ett uppehåll ett tag.
så om jag nt bloggar på ett tag men ngn gång ibland då är det för jag saknar bloggen ibland ! <33
men nu ska jag berätta om världens tråkigaste skol dag :

började med att jag vakna typ vid sju :/
sen gick jaah upp och fixa mejj oh så UTAN smink får jag vara nu :/<3
för jag ramla igår och skrapa upp hela mitt ögonbryn.
gjorde ont som FAN :/<3
menmen..


sen gick ja typ t skolan vi åtta ngt sånt .
sen va det som igår svenska matte t halv tio..
sen va de rast :)
alla va typ tvungna att va ute :(
så jah och carro gick typ baah runt.


sen va dt tråkiga natur :/
vi läste om fjällens djur :/
en björn kan väga upp t 300 kg en full vuxen asso ^^ .
det va ointressat tkr jag ^^ <3
sen väger den 3 hg när den föds ^^ .
det va osså ointressant.


sen va de lunch .
ris åh chiken nagets (?) va as äckligt :/
så jag tog ist typ en macka.


sen lunch rast :) <3
alla va tvungna att gå ut igen :/ <3
så jah åh carro gick typ bah runt oh chilla .
sen va det sverige åh haninge åh lilla jag som skulle ha världen.
men jag va me i sverige kursen (?) ist.
dom läste om ängen typ.
sen fick vi ngn tråkig jävla uppgist  -.-'

sen va det musik ;D <3
i love it ;* <3
hela musik timmen va helt jävla flummig åh rolig (aa)
tke vi iaf (barnen) men nt lärarna :/
dom vart arga ;s :/<3
synd om lilla mejj (aa) <3
höhö

sen fick vi sluta ;D
så jag åh carro drog hem t mejj oh chilla typ.
vi poppade (?) Sebastian Krantz låtar.
we love Sebastian Krantz (aa) <3
han har så sjuuukt fin röst (aa)


sen så vid fyra typ så drog jah ner t handen för jag skulle på möte :/<3
men det gick väll bra lr så där <3

men nu ska jag börja chatta igen.

glöm inte att komentera FRÅGE STUNDEN
den fortkätter (?) i ca en vecka (aa) ^^
snäll flikkaahh jag e <3
hehe
men ni få ha det bäst och komentera mkt
puuwss
//


Kommentarer
Postat av: nån som hatar dig!!!!!!

fan asså, skaffac dig ett jävla fucking liv asså. bloggar om saker som du tkr e ointresant oh snälla, vem fan tror du du e asså!!! leker en jävla fjortis. du e 7kt sakrrig oh typ ingen läser din blogg typ, typ inga kommentarer nått jävla inlägg. du e fan bah en jävla nolla som tror att du e nått!!! svär asså, ingen kille skulle vilja ha dig. alla skulle fan bah ackta sig för dig för att du inte ska smitta de med din fulhet!!!!! XD idiut, läg fan ner din jävla blogg asså, skriver om ditt patetiska liv om ingenting!!!!!!

2010-04-23 @ 20:58:22
URL: http://skaffa'ett'liv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0