Jävligt dålig uppdatering :(

Heyhey alla där ute någon stans ;) sorry för kass upptatering. Men jag har fan inte orkat upptatera bloggen. Hänt så jävla fkn mkt ihelgen och förra veckan. Jag kan berätta lite smått om min förra vecka som jag kmr ihåg ^^ =). Ja i onsdags åkte jag, min mamma , min mormor , min brorsha , min brorshas flickvän , min syrra , min brorsha & min syrras farmor & farfar in till gröna lund och lyssnade på dansbands musik som min mamma älskar :) . Haha , roligaste kvällen på länge asså. Fyfan ;)<33 . Asså jag har haft nog aldrig så kul :)<3. Kan berätta lite små snuttar av kvällen. dt började typ med att jag och min syrra skulle dansa INNAN dansbandet Fernandoz hade börjat spela, fråga mig inte varför syrrans idé. Men iaf det gick ganska så bra sen började typ alla kolla på oss xD. Så vi gick upp och satt oss igen. Sen när dom började spela så gick jag och min syrra för att dansa så vi dansa 2 låtar tror jag sen kom en bugg låt som jag HATAR ibland för jag kan inte bugga med min syrra -.-' Så då gick vi upp och satt oss och prata. Sen efter typ en timma så gick jag ner och dansa med min brorshas flickvän som sa att hon inte kunde dansa men hon är GRYYM :D<3 Och med henne KAN JAG BUGGA :D:D<3 Haha jag vet jag är konstig. Menmen.. Nu ska jag inte blogga mer om den dagen. Ja just nu sitter jag och smsar med Jocke Bästavän <3. Och han ska kanske komma ner te sthlm nästa vecka på måndag :D:D<3 hoppas det iaf. Juste jag säger det redan nu att på tisdag nästa vecka tror jag så kanske jag åker ner till Tranås och hälsar på min gammelmorbror och hans sambo typ. Så då kommer jag nog inte ha ngn data med mig men nås på telen. Så jag ska nog kolla om jag kan ha ngn som bloggar åt mig med sms kontakt. Men vi får se. Men nu vart det ganska långt inlägg.. Men nu så jag ska avsluta. Så hörs vi senare kanske. Pusshej // Erica ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0