2 Juli 2010


Chacha bloggen ! Ja idag har jag fan inte gjort ngt speciellt. Vart väckt av min brorsha idag vid kvart i ett av att han skrek typ -.-'. Ja sen har jag typ bah chillat. Har precis också fixat mig klart :P. Just nu sitter jah oh poppar Sebastian Krantz . Och chattar lite ;P. Desutom väntar jag på att få se sööötaste Jesper i cam på msn :P. Ja det är typ det ända ^^ kmr in med dagens frågor sen ;d. Ja jag fick en fråga av ngn på msn om jag inte kunde börja med dagens outfitt varje dag & så. Ja jag ska börja med det men inte varje dag ;). Hoppas att du blev nöjjd med ditt svar ! :) Ja sen ska jag också be ngn fixa ny header te mig ;PP Linn svarar inte på om hon kan göra en header te mig ;P. Ja men nu finns det typ inget att skriva om. Kanske börjar beskriva mina vänner igen , lr va man ska sääga ^.^ . Jag vill bara säga till er att jag kanske inte upptaterar bloggen så jävla mycket nu under lovet. Juste nu kom jag på en fråga till jag fick. Om inte jag kunde lägga ut bilder i varje inlägg behöver inte vara på mig men ser mycket trevligare ut. Ja jag har suttit och tänkt på dt och jag ska börja med dt men kanske inte varje dag. Hoppas du blev nööjjd med ditt svar biitch ;). Men nu ska jag dra. Juste jag kanske lägger in flera inlägg varje dag. Vi får se :) Men nu ska jag iaf dra. Pusshej.



Sötaste killen i världen Jesper Jansson ♥
Älskar deeej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0