idag äre den efterlängtande dagen ;DDDD


Hejhej bloggen. Ja jag har varit usel på att uppdatera bloggen. vet inte vrf :/. jag har velat men inte orkat logga in lr klicka på skapa knappen. Ja sen är Linn & lisslette (?) och linns familj på väg ner till sthlm :D:D. så jag lääääängtar soom faaaan. Idag blire första ggn jag träffar Linn och lisselette (?). kmr bli gryymt skojj iaf. men ja under tiden jag inte blogga så var jag hos min halv syrras & halv brorshas farsa och slagga där ifrån söndag till tisdag. det va gryymt kul. sen på måndagen så fick jag träffa min pappi också :D. va riktigt kul och få träffa han. men nu finns det typ inget mer jag kan blogga om. kanske skriver senare. kiss and hugs /// Erica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0