Jävla skiiit :/

Hejhej bloggen. Just nu sitter jag och är jävligt arg för min tele har slutat ladda :/ men jag är ju alltid smart så jag har satt en tofs om laddaren och telen så nu laddar den (y'. men den slutar ibland. men jag har ju en tatch (?) oxå men där sitter mitt abonemang i :/ så jag och morsan ska kanske åka te siba imrrn och se om vi hittar ngn billig tele. men ja jag har inte tagit bilder på mina nya kläder ännu :/ så ni får vänta tills imrrn helt enkelt. men det klarar ni väll? ;) hoppas iaf (a). men under tiden jag var borta så åkte först jag, min mamma, min mormor te jordbro och lämnade kläder te min syrra som ska sova hos ngn kompis sen åkte vi och käka på ngt ställe. och min mormors arbets kamrat och hennes styv son ( tror det är styv son ) satt där redan och åt. så jag, min mamma och min mormor gick in och beställde. jag tog en kebab tallrik med strips och min mamma med och min mormor tog en hamburgare. mums ! jag älskar värkligen kebbab (a). sen så satt vi typ och snacka lite. sen kom jag på att jag hade glömt min tele hemma :/ så jag frågade morsan om jag ite fick låna hennes tele och messa min bääjjb och säga att jag har glömt min tele oh det fick jag ;d. men nu pallar jag inte berätta mer om det. ja vad kan jag mer skriva.. finns typ inget x)) . kanske bara skriver om ngt senare. vi får se... har sjuuukt tråkigt nu asså :/. menmen.. vi hörs senare kanske ;). puss & kram // Erica'


                                                                       


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0