ny kategori ! ;D

Hejhej alla där ute någon stans ;). Här sitter jag igen. Och just nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli 12:00 för då blire tv och kolla på ngt program ( vet inte vad de heter ) men iaf på MTV. as bra program. Jag kan berätta vad det handlar om. Ja det handlar om tror det är 4-8 tjejer som är 16 år och har fött barn. Ibland får man se när dom ligger på sjukhuset med värkar osv. Igår kommer jag ihåg då var det en tjej som man fick se när dom gjorde tjejsarsnitt (?). det va gryyymt äckligt tyckte jag iaf. jag är as känslig. Ja det är väll det. Just nu på MTV är det bara ngt musik program. Så jag sitter och lyssnar på det sen halv åtta i morse -.-'. Om ni undrar varför jag vakna så tidigt så vet jag inte. Jag kunde iaf inte somna om :(. Men bloggar senare kanske. Juste jag har gjort två nya kategorier som heter ' my tips' och ' svar på tal '. Ja men nu ska jag va lite social på msn & facebook. Pusshej // Erica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0