Svar på tal !



ja svar på tal.


komentar postad av Anonym inlägg Nu blire sängen =)

jag kan göra en header till dej, HAHHAHA, det är bara att googla på bajskorv så får man en bild på dej ;).

Svar. HAHAHA för det första PALLA va Anonym jävel alle. asså jag vet vem du är så sluta bara komentera mina bilder. visst du fixar mer besökare te mig men ändå ditt besök behövs inte din jävla äckliga sak. men asså ni andra ta inte åt er, det är bara en idiot rent ut sagt som håller på med mig för han gillar mig och jag hatar honom men han vågar inte erkänna att han gillar mig utan han måste gå och säga det te mina polare ist ;). så feeg är han. desutom vågar han inte ens stå för vad han säger också. men skriver mer sen när jag kmr hem från Schwerister (?) badet imrrn / idag. Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0