5 dagar kvar :D <333



heey bitches ;) <33

idah har jah typ inte gjort så mke .
bara suttit inne oh slappat , ÄVEN det har varit sol idag med :/
har mått as illa idag med :(
jag får fan nt bli sjuk nu.
men men..
jag ville bara titta in oh skriva lite ;)
är inte på det bästa blogg humöret just idag :/
ska väll typ också duscha snart.
jag vill desutom färga mitt hår blondare idag ;o
får se om morsan kan köpa färg te mig :)<3
hoppas hon går med på det föfan..
vill inte ha blont hår med brunt utväxt på fredag.
så ska kolla me morsan när hon kmr hem.
menmen..
juste när ni tittar in på min blogg så vill jag jätte gärna att ni komenterar mina inlägg, för annars kmr jag sluta blogga.
men ha det bäst nu oh kommentera mycket.
puss'N
//
E'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0