7 skoldagar kvar ;D <3

Heey bitches ;) <3


ja nu är det ju sex skoldagar kvar sen den sjunde har vi skolavslutning (y' <3
looveeet kmr nog äga som alla andra år.
minns sommarlovet 08-09.
men men.
nu ska jag berätta vah jah har gjort idah oh skiit.
idag va skolan SKIIT tråkig.

alla elever va typ tvungna att kolla när femorna spelade fotbolls match mot lärarna -.-
lärarna vann me 8-4 -.-
skiiiiwt tråkigwt juh.
men sen va det typ inge som hände ^^
fick bara plocka ihop saker...
men nu sitter jah oh popar Justin Bieber (a) , oh messar me jocke oh ngra till oh chattar.
i love him ;-)<3
dt är det ända jag har gjort idah =)
sen ska linn my bv fixa ny header te mig =)))
skriver mer sen.
ska nog gå och fixa mina naglar.
ha det bäst.
puss'N <3
//
E'

Kommentarer
Postat av: Carolina [fotograf]

Kul med sån fotbollsmatch ju :)

2010-06-03 @ 19:17:17
URL: http://caroflina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0