8 dagar till sommarlovet ! ;d

Heeeyy alla bitches ;)<3

ja nu är det bara sju skoldagar kvar sen den åttonde (?) har vi skolanvslutning (y'
fan va najjhs (y'
asso guuud va skönt de ska bli ;d <3
har typ inte bestämt så jävla mke på lovet :(
får väll typ börja göra det :)<3
åker ju en vecka till Ungern ;)
antingen sista veckan i juli lr första veckan i augisti .
pappa visste inte än för vi ska bo hos ngn polare te han som jag sakt tidigare.
men nu ska jag väll berätta om dagen ;d

jah vakna typ vid halv sju idag.
så messa jah typ min sötiis Linus :) <3
sen så typ gick jah upp oh fixa mig oh så samtidigt som jah messa me Linus ;d <3
typ vid fem över sju så ringde jah Linus oh då prata vi typ te halv åtta för sen var han tvungen att dra te bussen :/<3
då gick jag upp ur sängen för jag låg oh prata me Linus ;s <3
så typ gick jag och åt vattenmelon te frukost .
jah vet as nyttig frukost...... (NOT)
sen gick jah typ te skolan.
idah var skolan typ rolig lite iaf.
fick typ bah plocka ihop saker för det är ju nt så länge kvar te sommarlovet ;d
så det va typ de ända.
juste förlåt att jag har varit dålig på att uppdatera bloggen :/
men det har typ inte hänt ngt under tiden.
ska typ börja me dagens outfitt (?) oh sånt :)
juste ni kan ju kommentera vad ni tkr om bloggen oh ge mig tips oh så.
men nu ska jag ut oh steka i solen ;d .
puss oh kram
//
E'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0