ä n t l i g e n s o m m a r l o v (L)



hejhej alla mina älsklingar. förlåt för jag inte har varit inne och bloggat på as länge.. men asså jag har typ ite pallat lr haft tid.. men jag e iaf tbx nu tror jag.
men just nu sitter jag vid msn och chattar med Nicke den snyggaste och Sjöberg den bäste ;)<3 hihi (a) nee men jag chattar med dom iaf.. ska snart hoppa ner i sägen oxå :/ <3 är gryymt trött var vaken fyra imorse och vakna typ kvart i åtta sen va jag uppe typ ett tag sen gick jag oh la mig och somna om te kvart i elva, det var gryymt skönt.. men nu ska jag berätta lite mer om början på mitt sommar lov & skolavslutningen :) . iaf det va skolavslutning i fredags va gryymt skönt , fast det regna :(.. blir så jävla less på det pissvädret.. och typ i fredags gjorde jag typ ingenting efter ^.^ sen i lördags kmr jag fan ite ihåg vad jag gjorde x)) , ite i söndags heller :(. i måndags var det typ bah chill hemma ;P sen på kvällen sov Mathilda ( syrrans kompis ) över hos oss.. vi hade as kul ! :) , kmr några bilder sen imorrn. jag va också och badade i tisdags som jag inte skulle gjort.. vart as förkyld & as hes :( får fan skylla mig själv.. men men . nu ska jag börja va social igen. skriver mer imrn :P
//

xoxo Erica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0