Cykel tur ;D ...


Hejhej alla sötnosar & dimoner ;). Här är lilla jag igen :) .. Men nu ska jag berätta om dagen igår ( måndag ) så vakna jag typ vid kvart över tolv. Va typ as skönt x). Sen så typ gick jag åh min syrra åh min brorsha upp te centrum och mötte våran mormor och fick mat på grillen x). Va as gott. Jag och min syrra tog en kebbabtallrik och min brorsha tog en kebbab rulle :). Sen så gick min mormor åh min brorsha hem och jag gick te Ica och handla..... GODIS ;D.. Jag är nog beronde av godis :( <3 Tänk om jag e det :(( . Fan va dåligt isf. Men iaf sen gick jag typ hem och på gården mötte jag några polare så jag gick upp och lämna godiset och va ute och cykla med dom :) . Va as kul :)<3 Sen har jag typ bara softat sen :P <3 . Har inte orkat gjort ngt annat. Juste jag har fått ett acess (?) kort oxå (a). Ett blått (?) desutom :D <3. Men nu kmr jag inte på ngt annat jag kan skriva om :(. Så jag bloggar när jag vaknar... KISSIES // KittyOfSweden :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0