Midsommar ;d <3


Hejhej alla sötnosar & dimoner ;)<3 Just nu sitter jag och chattar me några på MSN och tittar lite på tv med programet Simpson (?) och messar och försöker uppdatera bloggen samtidigt går jätte bra ( noot ). Men iaf jag vart väckt typ klockan elva lr kanske tolv , jag vet ite när x) men ändå. Så jag gick typ upp och åt en macka! Det är värkligen ite vanligt att jag äter frukost ( på sommarlov ) men iaf idag blev dt frukost. Ja sen gick jag och sminkade mig. Fick ny marscara (?) av min mormor. Den va as bra. En Max Facktor (?) typ den nyaste. Kommer in bild på den. Sen har jag fått massa andra saker oxå ;D . Typ som en rosa adidas  tröjja, ny bikini och massa andra saker. Men sen när jag hade sminkat mig klart så gick jag åh min mormor åh min brorsha åh min morsa upp te Dansbanan och typ kolla runt där. Sen kom min andra brorsha dit och hans flickvän och deras dotter. Vi var typ kvar till tre lr ngt sånt. Då gick jag åh min mamma åh min mormor upp till ICA och handlade lite. Och min brorsha och hans flickvän och deras dotter gick hem för dom hade köpt en grill så dom gick hem och måntera (?) ihop den. Och min andra brorsha stanna kvar på Dansbanan. Sen gick jag åh min mormor åh min morsa hem. Sen gick jag ut med min brors dotter och hennes kusin ut och lekte. Eller rättare sagt dom lekte och jag va ute med dom. Sen stog vi och sparkade boll ute oxå. Men sen vart det för varmt så vi gick in. Då var dom klara med grillen så då vart det grilldags ;D. Jag har tyvärr inga bilder på grillningen :'( . För jag stanna inne. Har typ bah 3 bilder från dagen :'(. Jag ångrar att jag inte tog flera.. Men ska börja ta mer bilder! Men jag ska snart börja med videoinlägg. Men jag vet inte hur jag får in videon till bloggen från youtube :/ Någon som vet hur man gör? Snälla skriv det i en kommentar då :)<3 Men nu ska jag va lite social med dom som är här ! :) . Även jag är gryyymt blogg sugen :/ Eller nejj det får bli mer bloggning. Jahopp vad kan man blogga om.. Lite om vad jag tycker om sommar lovet tror jah ;d det är kanske inte så värst (?) intressant men ändå. Jag tycker det är jävligt skönt med sommarlov. Kan va ute mke längre ;s . VAKEN LÄNGRE ;D. Det är nog det bästa ;). Jag älskar sommarlov :D <3. Nu blir det vad jag har bestämt på mitt sommarlov. Ja vad har jag bestämt. Jag ska va ngn dag med Saga och Jessica. Det är bara kanske att Jessica är med. Men iaf det kmr bli gryyymt kul. Har inte träffat Saga på typ 3 år, det är gryyymt länge sen iaf. Ngt mer jag bestämt? ;s . Juste ska sola o bada med Daniel och en av hans små syskon. En åt ggn bara ;/ ;s. Men iaf ska bli gryymt kul. Sen blire kanske att åka till ungern i mitten av Juli OM pappa får ledigt från jobbet. Hoppas det iaf. Annars blire åka te Ungern på höst lovet. Jag hoppas både att pappa INTE får semester nu på sommar lovet för det är mysigare att åka på Höst lovet för då satt dom vi ska bo hås (?) ute och fikade vid typ elva tolv på kvällen åh kolla på sol ned gången (?). Men jag hoppas ändå att pappa får semester för jag längtar så jävla mke. Men nu vart det ganska långt inlägg så jag bloggar nog mer ikväll. Men ha det bäst nu. GLAD MIDSOMMAR FÖRESTEN. Juste jag kanske ska börja med en ny blogg. ville bli medlem på www.finest.se där bloggen slutar på '.se' t.e.x www.kittyofsweden.se ist för www.kittyofsweden.blogg.se vet inte om ngn har .se med kittyofsweden ;s. Men man var tvungen att va 92:a där och ge dom fyra sista siffrorna i person numret och skit och jag är ju ite 92:a. Så det får nog bli www.blogg.se ändå. Trivs så jävla bra här! Allt är enkelt här. Förutom att göra Header och sånt. Men Headern gör man ju inte här men ändå. Men bloggar senare ikväll.. Nu kollade jag på klockan och såg att klockan var redan 20:20. Men då blire kanske senare ändå eller imorgon. Men ha det bäst nu. KISSIES // Kittyofsweden ♥

Kommentarer
Postat av: okänd

om video in lägg saken om youtube ta ner atube och ta ner från youtube i film format så blir du och alla andra glada:)

2010-06-29 @ 07:30:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0