Natti natti ! ;) <3

Hejhej alla där ute ;). Blir en snabbt inlägg nu. Just nu sitter och messar med Jocke och Jesper !<3 Idag har jag varit i Upplands Väsby och lämnat min syrra på tåget för hon är i Örbyhus (?) med en Mathilda som jag bloggade om förut och Mathildas familj. Saknar dig sjuukt mke syster. Menmen. Det kommer bli ändå ganska skönt att slippa henne ett tag. Men på Onsdag kanske inte jag kommer hinna att blogga ngt för jag ska in te grönan ;d. Men kommer inte ha med mig ngn kamra eller mobil :( kanske mobil utan kamra :(. Får se om jag tar med mig ngn. Men iaf sen efter vi hade varit och lämnat syrran så har jag väll inte gjort så mke. Men nu blir det sängen. Eller nä får ha datan på till halv tolv (: . För jag var vaken halv fyra imorse :( Sen somna jag typ fyra sen vakna igen sex typ sen somna om sen vakna halv elva :(. Är as trött nu. Så bloggar mer imrrn (; . Men nu får ni sova så gott ;) för det ska jag göra ;) . Försöka iaf (;. Pussheej ! (; // KittyOfSweden ( Eriiiiccaaa )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0