Natti natti :)<33


chacha alla mina sötnosar ! <3 Just nu sitter jag och webbar & chattar me Anton och försöker uppdatera bloggen samtidigt , går jätte bra ( not ) . Menmen. Ska typ snart gå och lägga mig så skriver mer när jag vaknar. Eller nä är riktigt blogg sugen nu :) <3 . Är ite så ofta jag är det ;) <3 . Men idag vart jag väckt av morsan typ vid toolv -.-' Vart as sur på henne ;/ <3 , sen gick jag upp och fixa iordning (?) mig och sånt. Sen åkte jag min mamma och min mormor till Ikea -.-  JAG HATAR IKEA !! :( . Det finns inget värre ställe att gå runt på än IKEA . I Hate IKEA som sagt. Men nu ska jag inte hålla på och tjata om det... Försökte iaf få mammi att köpa en spelgel (?) till mig , men jag lyckades inte :( , morsan ska tydligen limma upp hennes små speglar på en garderob typ -.-' Hatar det här . Menmen. Sen iaf åkte vi hem med grejjorna (?) vi hade köpt och sånt. Sen åkte jag åh min mamma åh min mormor åh min syrra till Dalarö och åt mjukglass (?) , var as gott ;D <3 JAG ÄLSKAR MJUKGLASS ;D  ♥. Under tiden vi satt och åt mjukglass ringde min pappa och frågade vad vi gjorde typ. Sen när vi åkte därifrån ringde jag min älskade pappi och kolla vad han ville :) <33 Sen så sa min pappa att jag kunde komma till han om jag ville , jah bah whiiiooo klart jag vill !! ;D ♥ . Så min mamma skjutsa (?) mig till Jordbro sen hämta hon mig där typ vid halv tio , för jag skulle te Ica Maxi och panta pant flaskor som jag fick av min pappa ;D <3. Älskar dig pappa ♥. Men jag börjar bli as trött nu :( . Men jag bloggar mera när jag vaknar . Asså när ni ändå är inne på min blogg , kommentera på dagens fråga och sånt. sov gott alla blogg läsare. kissies ♥ // KittyOfSweden ( Erica )                                            

                                                                                                                              


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0