Nu blire sängen :) <3


Hejhej alla mina älsklingar :) <3. Just nu sitter jag och chattar med Jesper & Jesper på msn och lyssnar på musik och upptaterar bloggen. Går ganska bra. Men idag har jag inte gjort så mke , träffat ena av alla Jesper jag knr x)) . Men asså jag måste fan ha ngt sömn problem :( , för idag somna jag halv sex typ på morgonen ;o. Och vakna klockan ett typ. Va as skönt egentligen. Men ngt jag har ALLTID funderat på är när börjar solen skina (?). Och det fick jag svar på ungefär vid fem imorse. Jo vid ungefär fem på morgonen. Men nu ska jag börja fixa mig för säng dags. Eller nä får stänga av datan elva idag. För brorshan ställer klockan på tolv typ imorrn. Måste kolla med hnm om det oxå :). Men ja vad kan man skriva om då. Juste förlåt för jag inte bloggade igår men glömde helt bort det x)). Igår gjorde jag fan inte ett piss. Jo jag lämnade syrran i Upplands Väsby för hon skulle vidare med tåget till Örbyhus (?). Saknar henne redan asså :/. Får träffa henne en snabbis kanske på lördag lr söndag. För sen åker hon till sin pappa igen :'(. Saknar dig massor älsklings syster!! :') <33. Men iaf nu finns det typ ingenting att skriva om :/. Är fett blogg sugen men finns ingenting att skriva om :'(. Jo... Jag ska kanske åka upp te Linn. Jag kom på en sak till. Ska berätta lite om vad min dröm är ;). Min dröm är att få träffa Justin Bieber ! :) För han är så jävla braa!! men nu måste jag gå och fixa mig för sängen. Kanske slänger in ett kort inlägg imrrn. Sov gott & godnatt . KISSIES and HUGS ;) ♥ // KittyOfSweden ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0