Sjuuuk :/


Hej alla mina älsklingar. Jag vakna typ vid elva. Efter massa timmara sömn :D:D. Det var gryymt skönt efter gårdagens natt.. Men nu ska jag berätta lite mer om dagen. Just nu gör jag inte så mycket. Sitter och pratar med morsan som kom hem från jobbet precis. Har typ oxå precis stängt av filmen Mean Girls. Den va gryymt bra så långt jag såg den. Men har sett det förut och den är asså grymt bra värkligen. Idag händer det nog ingenting :/ är jätte hes & as förkyld :/. Jag HATAR det här. Speciellt när det är sommar lov vafan. Men under tiden jag inte bloggade så var det typ bah chill. Juste bilderna skulle ju jag kanske få lägga upp här på bloggen , men jag har glömt och fråga Mathilda & min syster Steffi om det :/. Juste jag ska ju åka till Ungern i Juli lr Augusti med min pappa skrev ju jag för ngn vecka sen men den veckan pappa hade som förslag hade han som vi skulle sova över hos i Ungern semester och då kommer han upp till sverige :/. Så om vi åker på lovet blir det i början på Juli eller så blire på höst lovet sa pappa min :/. Jag måste fan bli frisk till veckan efter Midsommar för då blire grönan med brorshan för Steffi ska till grönan med hennes kompis nästa vecka på lördag :/. Hoppas ni får fint väder iaf :) <3. Jag har förändrat mitt skrivade lite för jag tycker det blir lite snyggare så här :). Jag ska försöka börja skriva lite mer innehåll i inläggen. Men som sagt det kanske inte kommer bli så mycket inlägg under sommarlovet för om det blir fint väder kommer ju jag dra ut om ngn hänger med :). I helgen så händer det nog inte så mycket. Ska kolla om inte jag kan få åka till pappa , och isf att vi åker te grönan imrn lr på söndag :) hoppas han inte ska jobba ihelgen... Saknar dig så himla mycket pappi !! :( <3 Älskar dig massor desutom (a) <33 Men nu ska jag nog börja va social igen på msn lr kanske fixa mig sen dra ut för solen kom fram :D:D men vi hörs kanske senare ikväll.


En av bilderna från skolavslutningen i år. Det kommer in fler bilder.
Have a good day // Erika ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0