Valdag idag :) <3

Hejhej bloggen oh alla söta läsare :)

idag har jag cycklat från min skola i Haninge te Tyresö Komun.
det va as jobbigt men kul.
jag cycklade ju nt själv.
det va 7 elever oh 2 lärare först, men sen ramlade Rebecca fem lr sex ggr oh den sista ggn börja hon blöda oh kunde knappt (?) gå.
så Anders (Läraren) fick ringa te våran skola oh kolla om ngn kunde hämta henne som hade bil oh det kunde en som jag vet nt va hon heter XD
haha .
men sen när vi hade vi kommit tbx te skolan typ så fick alla sluta :D
va as najjhs.
va hemma typ tjugo i ett ;d<3
i love it ;*
sen har jah typ inte gjort ngt speciellt :(
har typ bara varit hemma oh chillat.
men det är typ det ända.
juste svar te komentaren.

Postad av Carolina (fotograf) kul me en sån match.
svar nä dt va inge kul :( lr jo lite :) <3.

men dt är de ända jag kmr på nu =)
fem skoldagar kvar sen den sjätte (?) så är det skolavslutning :D
fan va najjhs de ska bli :)
men ha det bäst nu.
puss'N
//
E'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0