Äntligeeeeeeeeeeeeeeeen heeeeelg :)<33333

Chachaa bloggen ! <3

ja vad kan jag blogga om idaah då.
ja min morfar fyller år oh min älsta ( stavniing ;s) syster fyller år.
jag kmr nt ihåg hur gammal min älsta (stavniing) blir för hon e död :(<3
men min morfar blir typ 70 ;s <3.
så grattis morfar på 70 års dagen :)<3
oh så är deet helg :) <3
va händer i helgen då sötnosar ? <3
för mej blir de typ baah chill framför datan idaah tror jaah.
men men...
men nu ska jag blogga om vad jag har gjort idaah<3

de började me att jaah kom te skolan oh då va ite Carro bästis däär så jag stog oh väntade på att hon skulle komma men det gjorde hon ite :(<3
hon vaah hemma idaah med :(<3
men men...


sen första timmen va matte&svenska -.- <3
jag gjorde typ 5 tal i matten och inget i svenskan för jag e typ klar me veckans planering.
jag går typ i en liten klass de e drf <33
men men.


sen va de rast :) <3
jaah va tvungen att va ute :( <3
brr kallt =/ <3 .


men sen var det data som man skulle skriva ut texten vi skrev igår.
men den gjorde jag på första passet ;s <3
men men.
ist satt jag oh skrev skriv stil.
tråkigt men men...


sen vaah det lunch.
äcklig lunch idaah määä.
va typ potatis & typ ngn slags biff va as äckligt iaf.
potatisen smakade gammal och biffen va typ as torr ;s .


men men.
sen va de rast <3
då fick JAG va INE :D <3
så jag satt typ oh klottrade lite på ett papper.


sen va de biblotek (stavniiing ) tråkigt soom faan =/ <3.
oh då satt jag oh läste för lilla Emil :) <3


sen va det trä slöjd :D <3
roligt som faan.
så jag vart klar määd min skål.
den e rosa :D <3
jag älskar rosa värkligen.

sen slutade vi.
då gick jaah hem.
jah har typ varit hemma i 30-40 min kanske :)<3

oh jag har inga bilder på min skol lr så :( <3.
men de kmr <3
men nu ska jag nog gå och kolla på tv lite.
men ni få ha det bäääst <3.
och komentera mke nu <3.
Pözz
//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0