fårlåt för jag inte har bloggat på ett tag

Hejhej

förlåt för att jag nt har bloggat på ett tag.
men anledningen till är att det har typ inte hänt så speciellt mycket.
men men .
och så har jag typ inte haft ork :(
men just nu sitter jag och e ine på fejjan och chattar lite :) <3 .

DAGEN :

ja vad kan jag berätta om hmm.
ja jag fick skjuts ( stavniiing ) av morsan te skolan.
pallade nt gå ;)


sen så skulle vi ha haft svenska matte & H- boken
men ist hade vi skridskor -.-
tråkigt som faan.
men men.


sen så kom vi te skolan igen.
så vaah det lunch .
äcklig lunch igen.
typ torr pasta och korv me ost och ngn jävla stark guka på.
va as äckligt iaf.
men ist tog jag en macka.
jag överlever nog :).

sen rast ALLA fick va INE :D <3
så typ jag satt och snackade me alla och lite av allt möjjliigt .

sen va det svenska berättelse som vi skulle ha haft egentligen när vi åh åkte skridskor .
men men.
as tråkigt iaf.


sen hade vi typ H-boken , åh fika till :)
H-boken e typ en förkortning av hemma boken.
ja det e as tråkiiiigt.
men men.
sen fick vi sluta.
typ 15 min tidigare :D <3.
ja det va min trööökkiiiga dah.
men men.

jag ville bara titta in me ett inlägg så ni vet att jag överlever.
just nu sitter jag också åh väntar på morsan för hon åh jaah ska på ngt möte sen ska jag me henne te hennes jobb.
trööökigt.
sen ska jag osså på möte imorgon igen :/.
typ klockan 9.
får iaf komma senare te skolan.
men jag kanske missar trä slöjden :'(.
trökiigt trööökiigt.
hoppas jag inte gör det.
men men.
nu ska jag fortsätta och va lite social.
komentera mke nu .
ha det bäääst .
//



Kommentarer
Postat av: carro dedu

snyga bilder!

2010-04-26 @ 14:33:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0