förlåt för inge inlägg igår

Cha cha alla blogg läsare ;*<3

förlåt för jag nt bloggade igår :/
anledningen till att jag var i Farsta c och shoppade kläder & så oh sen så var jag i Västerhaninge med min pappa oh kollade på när han spelade dart.
dee var as tråkigt -.-
men men.
jag har inte tagit bilder än men det kmr.
ja jag ska få desutom en ny tunika och eventuellt en ny marscara (stavniiing ;s) av mamma idaah osså.
emh ja vad har jag gjort idag ;o .
ja nt så mke .
jag har inte ens fixat mejj än , så jag måste göra de snart osså.
måste städa rummet osså.
guuud va mke jag måste göra , här får ni se allt jag ska göra :
1. fixa mejj &KLÄ PÅ MEJJ ;s .
2. städa rummet .
3. byta till mitt djur.
4. eventuellt va me älsklingen.
5 duscha.

ja de va de som jag kom på nu.
men jag orkar nt tänka mera.
men nu ska jag gå oh fixa mejj kmr in med ett inlägg om ca 1 timme .
men nu ska jag berätta vad jag gör nu innan jag går och fixar mejj.
jag sitter oh poppar music =D .
men tjarrå
//


Kommentarer
Postat av: josefinee

fin blogg :)

2010-03-16 @ 21:41:24
URL: http://justjl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0