JAG VILL HA SOMMAR ;o <3


Hej!

jag vill verkligen ha sommar just nu.
jag e så jävla trött på vintern just nu :/.
men nu ska jag blogga om dagen .

DAGEN :


jag vaknade typ vid 7 , sen gick jag typ upp oh åt frukost åh så.
sen skulle jag på möte klockan 9.
det gick rätt så bra.
men jag vill inte säga vad för sorts möte för det e för jobbigt just nu .


sen så kom jag tbx te skolan då åt jag bara 2 mackor.
var nt hungrig.


sen va de rast då satt jaah oh spelade me Carro <333.
de va rooliigt.


sen va det biblotek .
jag fick va kvar i skolan ett tag.
sen gick jag upp dit .
va as trööökiiigt.


sen va det slööjjd.
kul kul.
jag fick svarva xPP
det va kul men as svårt.
men men.


om jag nt bloggar på ett tag äe det för att jag mår skit , så ni vet.
men nu kmr jag nt på mera.
hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0