Älskar dig syster Marie Paulina Oltner' <3


Lina , det går inte att beskriva dig med ord.
jag vet inte vart jag ska börja oh försöka beskriva dig.
du är helt fuckiiing underbar <3
du finns alltid här för mejj när jag måste prata ut.
om du inte hade funnits vid min sida så skulle jag inte ha orkat kämpa just nu.
det är du som gör mig lycklig' <3
det är bara du som gör min dag levade.
jag kan messa dig när jag mår skit.
det ända jag kan säga till dig med ord är Jag älskar dig otroligt mkt <3
Systrar till döden skiljer oss åt! <3
jag älskar dig så jävla fuckiiing mkt.
känn dig älskad gmn ! <33
från:
din aldres egna Erica Cecilia Nylund' <3





Kommentarer
Postat av: Lina

aw <3333

2010-05-09 @ 18:03:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0