CarroDenBästa äe här (: <3


chacha alla vänner (: <3

just nu sitter jag oh carro vid datan oh chattar xPP <3
jag e sjuk enligt carro ;o <3
haha nä jag äe bara lite flum sjuk tror jah .
nä jag e frisk :D<3
haha va tvungen.
sorry för ingen uppdatering igår :(
hann typ inte med dt.
igår vart det ganska mkt gråt :(
mådde rätt så dåligt.
det gör jag nu med men bättre (y' <3
skolan idag var i Jordbro Gravfält med Carro , Emil , Robin åh Filip oh lärarna  Johan , Micke åh Else- Maj ;s .
Achemd (?) åh Linus fick stanna kvar i skolan med Ann-sofie ;D <3
men det var typ det ända som hände i skolan (y'
nu blir det sola (y' .
ha det bäst nu åh ksk kommer in bilder senare.
ksk inlägg osså , får se om jag orkar (y' <3
juste jag kmr börja med dagens sak åh så.
kommer i ett enskilt (?) inlägg.
men nu kmr det inte idag lr vi får se :P.

Lev livet medans du har tid (y'

//

Ceeeciiilliiaah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0