förlåt för dålig uppdatering <333

Cha cha bloggen ! <33

förlåt för inget inlägg igår.
glömde helt bort dt ;s
men igår så fick jag nya skor , klackskor av mamma *överlycklig*
tack mamsi <33
men sen så körde mamma mej t handen terminalen så tog jah tåget t jodbro så mötte pappa upp mejj där för jag var osäker på att hitta från tåget t pappi (a) <3
ja idag har jag väll nt gjort så mkt.
suttit vid datan ett tag oh så.
vaknade typ vid kvart i nio oh kunde nt somna om "/ .
menmen.
nu ska jag väll börja fixa mej för typ vid ett-två så drar jag oh pappi.
men jag kanske kan skriva mera sen i kväll.
beror på när vi kommer hem.
juste jag skulle ju skriva om skol dagen igår.
skoldagen igår va väll rätt så okej.
fförsta timmen va SV/matte , tråkigt som fan.
sen så skulle vi ha städ dag igår .
oh det hade vi men Micke & Else-Maj hade glömt bort vilken tid det var våran klass skulle städa , lr rättare sakt dom hade nt tagit reda på det ;s
haha xDD .
så typ vid nio går micke oh kollar med Bengt ( våran vaktmästare (?) ) när vi skulle städa , då var det ifrån kvart över åtta till halv tio med förskole barn och ettor och tvor tror jag dt va.
så vi städa bara i en halv timme typ (y'
dt va AS naiis .
sen hade vi rast alla skulle va UTE :/
trååkigt.
menmen.
sen va det skoljoggen (?) dt va as tråkigt .
man skulle springa/jogga/gå 1,5 km.
jag gick för jag hade glömt bort dt så jag fick låna syrrans klackskor på morgon så jag tog dom på morgonen.
jah vet smart flikkaah.
sen va dt lunch , för typ första gången va dt rätt så god mat.
sen va det lunch rast.
va tvungen att va ute igen.
sen va dt biblotek (?) tråkigt som fan.
sen så skulle vi ha haft trä slöjd men dt hade vi nt så vi fick sluta tidigare ;D .
men nu ska jag börja fixa mej.
puss
//
E

Kommentarer
Postat av: älsklingen

mycket bra skrivet och ibland har man motgångar men som jag brukar säga vänd det negativa till det positiva

2010-05-01 @ 11:38:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0