förlåt för inge inlägg igår

Hej alla mina bitches ! ;)

hur mår ni då?
jag mår toopppen iaf (y'
har inte mått så bra som jag gör just idag, vet inte vrf xPP
menmen , jag ska ju va glad för jag mår toppen.
har varit riktigt social idag ;)
jobbat mke idag iskolan iaf :)
fick as mke beröm (y' ;d <3
menmen.
nu ska jag berätta lite grann om skol dagen.

börja me typ svenska/matte -.-
gryyymt jobbigt.
gjorde iaf ett kapitel i sv.
sen va det rast xPP .
alla va tvungna att va ute för det va sol oh Johan bestämde för Micke är i Spanien.
lyxost.
sen kolla vi på ngn jävla historefilm.
som va as tråkig.
sen va de lunch.
vill inte nämna den.
va gryyymt äcklig iaf.
sen lunch rast.
va ute ett tag.
alla behövde nt va ute ;d .
sen va de idrott.
vi hade fotboll.
riktigt roligt ;d .
fast orkade inte så jävla mke.
gjorde illa benet igår "/
menmen.
sen kolla vi på film om digerdöden :/
va as äckligt oh jag som är känslig :/
sen fick vi sluta ;d
va as najjhs da (y'
sen va jag me Carro den bästa.
min style idah är tajts tunika och uppsatt hår.
nt så snyggt menmen.
sen när morsan kom hem så åt vi oh typ åkte till mina släktingar typ som är uppe i sthlm oh hälsar på xd.
va as kul.
men nu ska jag typ gå och lägga mig.
är lite social på telen litet tag.
godnatt
//
E'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0