Godmorgon! <3

Chacha alla mina vänner.

jag har typ precis vaknat oh så starta jag datan så nu sitter jag och chattar me ngra :) det e sjuuukt najjjhs (not) ..
nu ska jag typ orka börja fixa mejj te skolan.
dt är sjuuukt mkt jag ska hinna me innan skolan börjar -.-
ni kan få en liten lista ;s :
 1. fixa mejj.
2. äta frukost (behövs nt :) )
3. byta vatten till mitt djur ( ett måste )
4. ge mitt djur mat ( ett måste )
5. små fixa i mitt rum! ( behövs nt ) , kan göra det också efter skolan ! ;S

dt e det jag kmr på nu :P <3
min eftermidda består av möte -.- sen pluggning -.-
sjuuukt jobbigt .
not najjjhs.
men nu ska jag börja fixa mejj, för om en timme börjar jag :( .
skriver när jag kmr hem från skolan!
puss & kramm
//
E'


Kommentarer
Postat av: Mrakterskytt

Get

2010-05-10 @ 19:01:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0