skola imorrn :/

Cha cha bloggen.

förlåt för att jag nt skrev igår , vi kom hem typ vid halv tio lr ngt sånt.
sen åt vi typ oh sånt.
jag satt vid datan ett tag men jag glömde att logga in här.
menmen.
ja idag har det väll inte hänt så mkt.
har väll typ bara softat .
just nu sitter jag och messar med min sötnos ( Jocke ) .
han och jag e nt tsm men vi har varit oh jag har så jävla svårt att släppa hnm "/ .
men men .
ja imorgon är det ju skola :/
ska snart dra hem t morsan.
ska typ bara fixa mejj oh klä på mejj oh så.
har nt ens gjort det xDD ;s
men men.
jag har iaf varit jätte lat idag.
men men.
nu ska jag skriva lite om dagen igår.
ja dagen igår va toppen .
den va fan den bästa dagen i mitt liv på länge.
ja det är typ det ända jag kan skriva ;s xD
jag gjorde ju typ nt så mkt förutom att hjälpa pappi i baren igår.
det va ändå rätt så kul.
min syrra va me och spela dart igår och det va hennes första cup , och hon hamnade med i dom bästa i hela laget typ :/ <3
så hon förlorade alla matcher.
sen så hjälpte hon mejj oh pappi i baren.
det va rätt så skojj .
men men.
nu ska jag nog börja fixa mejj i ordning för sen ska jag dra hem t morsan.
kanske kommer in ett kort inlägg senare ikväll .
men ha det bäst nu.
puss
//
E'

Kommentarer
Postat av: steffi

hahah fint gumman<3

2010-05-03 @ 16:30:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0