tbx igen ;D <3

Chacha bloggen <3

nu kmr jag börja blogga tror dt iaf.
jag skrev ju att jag kmr börja på ett nytt liv ;s .
men jah tkr det livet började skit dåligt.
så jag gör typ ett nytt försök ;s .
lämnat alla dåliga polare oh så ;s .
men men.
under veckan har jag väll nt gjort så mke speciellt.
carro slagga hos mig från igår te idag ;d <3
va as kul.
men men.
juste under 1 vecka i Juli så kommer jag vara i Ungern så jag kmr ksk nt kunna blogga :(.
men jag kommer sakna er sjuuukt mke.
men det blir bara ksk att jag åker te ungern sa pappa :( .
men hoppas iaf.
så mamma ska fixa person bevis oh så för att göra pass ;s
menmen.
jag hatar oh åka flygplan.
jag e as höjd rädd.
sen kmr jag ksk åka upp te dalarna i 1 vecka oh träffa linn som bloggade åt mig förrut ;)
längtar som fan.
men idag har jag väll nt gjort så jävla mke.
vakna typ elva ;d .
va as trött igår så jah somna typ elva halv tolv ngt sånt ;d .
menmen.
idah har jag inget planerat ;s.
skulle jobba idag me pappa i baren igen.
men pappa jobba på min farbrors jobb ist ;s :(
jag som hade längtat så mke :(
får vänta 3 veckor till nu lr 2 sen den 3 så jobbar pappa igen ;d .
hoppas han kan åka då & jag får följa me.
snart e det ju sommar lov ;d .
men på min skol avslutning lr dagen efter så åker min pappa oh spelar dart i typ Wien lr vafan de hette ;s.
hoppas han får de kul iaf ;) <3
menmen.
nu har jag skrivit rätt så mke , så nu ska jag nog avsluta ;s
va mest typ om pappa oh så ;s
menmen.
juste ni har nt komenterat ngt på frågestunden.
snälla gör de.
ha det bäst.
//
E'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0